7. 12. 2011

My week in Progress (6)


Středeční meme by Nikki Finn. Cílem je zodpověďet každý týden deset následujících otázek.

1) Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReds?
 Mary Lindsey - Shattered Souls

2) Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Před pár dny jsem se podívala na velmi známý film Breakfast at Tiffany's. Audrey Hepburn je v tomhle filmu naprosto nepřekonatelná. Kniha mě šíleně nudila, ale u filmu jsem se neustále smála a přála si, aby trval ještě o pár minut déle.

3) Čím sis naposledy udělala radost?
Objednala jsem si Splynutí-Maggie Stiefvater a Magie mrtvých-Ilona Andrews. Vánoce můžou začít.

4) Co naposledy se ti zdálo?
Že moje sestra leží v nemocnici se zápalem plic a já ji tam nosila časopisy a pomeranče. To má člověk z toho, že kouká na Ordinaci. :D

5) Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Zrovna v těhle dnech čtu upíří sérii Night Huntress od Jeaniene Frost a hrozně se mi líbí jak Bones oslovuje Cat. Kitten.

  6) Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Olivy, balkánský sýr a červené víno

7) Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Nedávno jsem objevila novou indie kapelu Future Games, takže hlavně tu.

8) Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Mám depresi ze sněhu.

9) Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Včera večer, když jsem si pustila nový díl Misfits. Rudy a jeho hlášky mě stály záchvat kašle.

10) Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Poslala jsem Vánoční přání kamarádce do Skotska. Snad dojde včas.  

Žádné komentáře:

Okomentovat