14. 12. 2011

My week in Progress (7)

 
Středeční meme by Nikki Finn. Cílem je zodpověďet každý týden deset následujících otázek.
 
1) Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReds?
Beth Revis - A Million Suns

2) Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Requiem for a dream. Miluju Jareda Leta. Jeden z nejlepších filmů o drogách. Nedoporučuji sledovat při jídle.

3) Čím sis naposledy udělala radost? 
Koupila jsem si krásnou koženou kabelku.
 
4) Co naposledy se ti zdálo?
Uh. Nemůžu si vzpomenout, nějaká kravina jako vždy :D

5) Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Hrozně mě pobavila věta z knihy Obsidian-Jennifer L. Armentrout.
“The day my internet was hooked up was better than having a hot guy check out my butt and ask for my phone number.” 

6) Tři věci, na které máš právě teď chuť?
kuřecí nugety, zeleninový salát, ice-tea,

7) Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Charlie Straight.

8) Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nakupte za mě vánoční dárky.

9) Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Zrovna dneska večer, když jsem si dala do mikrovlnky rozpéct rohlík. Ani ne za dvě minuty se z ní valily oblaka kouře, rohlík černý jako uhlí a v kuchyni se drží zápach spáleniny ještě teď. Můj hysterický smích byl slyšet snad až u sousedů.

10) Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Upekla jsem kakaové rohlíčky.
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat