26. 5. 2011

Summer giveaway!!

Aloha, tak se vám ozývám s radostnou novinkou. Aspoň doufám, že budete rádi. Jedná se o mojí historicky první giveaway!! Třikrát jupí. Rozhodla jsem se s vámi podělit o svou skvělou letní náladu a radost z toho, že jsem úspěšně absolvovala ústní maturity a přijetí na vysokou školu. Vím, že i na ostatních českých  knižních webech probíhají soutěže a giveaway, tak doufám, že jedna navíc vás nezaplaví v té záplavě skvělých možností. Jeden šťasný výherce, tak získá knihu z této nabídky:


Holly Black - Daň peklu
Laurell K. Hamilton - Provinilé slasti
Meg Cabot - Slepá vášeň
Tanja Heitman - Zimní měsíc


Pravidla
  • věk minimálně 13 let (všechny knihy obsahují vulgární slovník)
  • bydliště v ČR (omlouvám se Slovenským čtenářům, ale momentálně je moje peněženka téměr prázdná na zaslání balíčku mimo ČR)
  • každý se může zapojit pouze jednou
  • konec giveaway je ve čtvrtek 9. 6. 2011 (přesněji ve čtvrtek 23h a 59minut)
  • výherce bude vylosován pomocí Randoom.org a bude vyhlášen na tomto blogu v nejbližších dnech po skončení giveaway
  • výherce kontaktuji pomocí emailu, na který mi bude muset odpovědět do 72h
  • pro zařazení do giveaway se musíte stát mým GFC Lovely followers (musíte je hrozné slovo zní jako bych vás vydírala, ale tak to není :D) a vyplnit soutěžní formulář

Extra vstup
Dva body navíc můžete získat za vyplnění jednoduché otázky, která má zpestřit celou giveaway. Pokud vyhrajete a budete souhlasit uveřejním vaši odpověď na ni. Kdo by však svou odpověď zveřejnit nechtěl nic se neděje :) záleží na vás.

Všichni kdo jste přežili celý článek ve zdraví už jen vyplňte tento FORMULÁŘ.

Přeji mnoho štěstí :)

7 komentářů:

  1. Jéé giveaway! To je super! Jdu se zúčastnit!
    Jinak moc gratuluji k maturitě a přijetí na vejšku :) kam si se hlásila?

    OdpovědětVymazat
  2. Aj já gratuluji k maturitě, ústní a k přijetí! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kath a Dý, moc děkuju :) byly to šílený nervy, ale jsem neskutečně ráda že mám tu těžší část za sebou :D a na školu mě zatím vzali do Liberce obor Textilní marketing, na další dvě školy budu teprve dělat příjmačky. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak to ti samozřejmě moc moc gratuluju a přeju i nadále hodně štěstí;)
    Jinak zajímavé knihy, určitě se zúčastním:D

    OdpovědětVymazat
  5. jéje, soutěž o knihu, to se musím účastnit! :D
    jinak taky gratulace k maturitě atd ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Anitkáááá, miluju ji:D První díl mám domazatím jenom v Anglině, ale jak se znám, tak mě zase štěstí obejde kilometrovým obloukem:D

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad s tou otázkou. Mohla bys třeba zajímavé odpovědi zveřejnit bez uvedení autora, to by snad nikomu nevadilo... Jinak též gratuluji k maturitě.

    OdpovědětVymazat