11. 12. 2011

Knižní řeťezovka - 3. část




11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Hmm. Nejspíš žádná, nebo si ji nemapatuji. O Vánocích nikdy moc nečtu, možná jsem občas četla nějaké pohádky z takové červné knížky, ale vůbec nevím jak se jmenovala.

12. Jaké je tvoje nejoblíbenější vánoční jídlo?
Kuřecí řízek a bramborový salát. A pak taky chlebíčky, těch bych mohla sníst snad tunu. Vždycky když si na ně vzpomenu automaticky se mi vybaví Vánoce :D

13. Co pro tebe znamenají Vánoce?
Odpočinek, klid, spousty jídla a mý rodiče a sestra alespoň na pár dní pohromadě.  

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?
Zaručeně ano. Bylo to asi před třemi lety, kdy jsem od babičky dostala několik knih o Tarzanovi. Možná bych si je někdy přečetla, ale když jsem byla menší a chodila do školní družiny naše družinářka nás nutila sedět v kroužku zatímco nám předčítala právě o Tarzanovi. Nakonce vždycky někoho vyvolala a ten jí musel příběh zopakovat, aby si byla jistá, že jsme jí poslouchali. Vždycky jsem se modlila, aby mě nevyvolala :D. Takže tenhle dárek u mě moc nezabodoval.

15. Co si představuješ pod "Duchem Vánoc"?
Laskavost, vůně cukroví, zamrzlá okna a rodinu.




Žádné komentáře:

Okomentovat