4. 12. 2011

Vánoční řeťezovka - 2. část




6. Patří podle tebe sníh k Vánocům, nebo jsou Vánoce Vánocemi i bez něho?
Za sebe musím říct, že i když sníh zrovna v lásce nemám Vánoce bez něho jsou prostě divné. Když se na Štědrý den podívám z okna na sousedovu střechu a nevidím ji pokrytou bílou peřinou, říkám si, vždyť jako by to byl každý jiný den. Nějak pak pro mě celé Vánoce ztrácí své kouzlo. Ovšem ihned po Vánocích by sníh mohl zase na rok zmizet. 

7. Máte na Vánoce ve zvyku vařit vánoční jídla?
U nás to má mamka s jídlem těžké. Se sestrou spoustu věcí nejíme a tak dohodnout se, co bude na Vánoční tabuli k jídlu bývá horor. Poslední roky však pravidelně vaříme řízky, vinné klobásy a bramborový salát. Vlastně jestě bramborovou kaši pro sestru, protože nesnáší bramborový salát. Rybí polévku nejí celá rodina a kapra taktéž.

8. Jaké dárky nejraději dáváš?
Když jsem byla malá tak ty, které jsem sama vyrobila. Teď dávám dárky, které si myslím, že se dané osobě budou líbit. 

9. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční pohádka?
Hmm. Já na pohádky nikdy moc nebyla, ale i tak mám dvě neoblíbenější pohádky na celém širém světě a to Třetí princ a Král drozdí brada.

10. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční písnička?
John Lennon - Happy Christmas (War is over)







Žádné komentáře:

Okomentovat