27. 11. 2011

Vánoční řeťezovka - 1. část




1. Co máš na Vánocích nejraději?
Štědrý den. Ráno když se probudím, najdu mamku v kuchyni připravovat chlebíčky a spolu s tátou koukáme v obýváku na pohádky. Pak taky tu vůni cukroví, sníh za oknem a samozřejmě Silvestr. A taky jsem šíleně zamilovaná do vánočního stromečku. Miluju, když je večer, tma a jediné, co osvětluje obývák jsou žárovičky ze stromečku.

2. Jaké zvyky dodržujete v rodině?
Bohužel žádné. Když jsme byly se sestrou malé, tak snad jedině půst, aby jsme viděly zlaté prasátko. Naše rodina moc na zvyky a tradice není.

3.  Do kdy jsi věřila na Ježíška?
Uf. Tak to jsi vůbec nemapatuju. Já byla jako malá hrozně zvědavá, takže je možné, že jsem někdy narazila na nějaký schovaný dárek a tak nějak to samo vyplynulo, protože si nevzpomínám, že by nám naši někdy řekli, že Ježíšek neexistuje.

4. Jaké dárky nejraději dostáváš?
Když jsem byla mladší, tak rozhodně bárbíny(byla jsem hroznej bárbínofil). Teď už snad oblečení, ale pouze od mojí sestry, protože má skvělý vkus a vždycky příjde s něčím úžasným. Pak taky knihy, ale ty si musím nejdříve sama vybrat, protože pak se stává, že jsem knihu už četla jako e-book nebo v angličtině. 

5. Jaký je tvůj nejoblíbenější dárek z dětství?
Růžová tříkolka. My god. Jak já ji milovala. Mám snad tisíc fotek, jak na ní u stromečku pózuju. Vozila jsem na ní plyšového slona a byla štěstím bez sebe. 






Žádné komentáře:

Okomentovat