4. 4. 2011

Minnie in Britain

Woho. Byla jsem v mé milované Anglii. Opravdu. Sice jen na šest dní, ale stálo to za to. Jediné, na co jsem se po příjezdu zmohla bylo "tady chci bydlet". Všude spousta cihel, malých domečků, lidí a ve vzduchu vůně Fish and Chips nebo smažených pochoutek z  McDonald's. Prostě můj splněný sen. Londýn byl nádherný, tolik lidí z jiného kouta světa na jednom místě, Big Ben, London Eye, Muzeum Madam Tussauds... ale Oxford mi naprosto učaroval, málem jsem se z toho složila. Jediné, co mi vadilo bylo to, že jsem prolezla snad pět knihkupectví a v žádném nenarazila ani na jednu knížku, kterou jsme chtěla. Nakonec mi přálo štěstí, a v Doveru, když jsem čekala na trajekt jsem narazila na obchůdek, kde jsem byla úspěšná. Nakonec se mnou plula do Francie a následně zpět do ČR kniha Across the Universe od Beth Revis. Už je uložená a po maturitě se na ní vrhnu. Další, co bylo na Londýně chybou na kráse bylo metro. Moc lidí, málo času, velká tlačenice.

2 komentáře:

  1. Já jedu do Anglie tuhle středu a už se nemohu dočkat. Taky plánuju navštívit nějaká knihkupectví, takže doufám, že buduo mít nějaké pěkné knihy :D

    Oxford se ti tedy líbil??
    Já tam nikdy nebyla a už se strašně těším. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak si to užij :) doufám, že ti vyjde počasí a nebude pršet. Oxford byl kouzelný, prostě taková typická anglická atmosféra, všude spousta parků, starých budov a méně lidí než v Londýně. Přeju štěstí ať natrefíš na lepší knihkupectví než já :D

    OdpovědětVymazat